Grafično oblikovanje je posel profesionalcev, grafičnih oblikovalcev, ki znajo narediti vizualno podobo všečno ljudem. Tukaj je grafično oblikovanje po ugodni ceni. Nekateri grafično oblikovanje močno podcenjujejo in menijo, da bodo sami naredili dober dizajn in ne razumejo, zakaj potem ni uspeha. Enostavno je vsak človek profesionalec na svojem področju in oblikovalci so izurjeni za to, da vedo, kaj je všeč ljudem, ne samo vizualno, tudi psihologijo morajo naštudirati ter prodajo. Brez teh veščin noben oblikovalec ne more biti dober, pa naj še tako obvlada programe in naj naredi še tako lepe izdelke. Če ne bodo po meri ljudem, uspeha ne bo.

grafično oblikovanje

Izvedbeno grafično oblikovanje se ukvarja s tem, da ideje pretvori v lepe vizualne izdelke, ki so kakovostni in primerni za določeno branžo ter podjetje. Ni vse primerno za vse. Nekateri brendi so bolj resni, drugi zabavni, tretji profesionalni in četrti čisto domači. Vsak ima neko svojo zgodbo, ki jo je treba potem spraviti v vizualno podobo. To so lahko slike, fotografije, animacije, info grafike ali oprema za video in film ter tudi seveda oglaševanje in oglasne pasice. Vse to pokriva grafično oblikovanje.

Da bi lahko oblikovalec naredil najboljše za vas, mora imeti nekaj podatkov. Najprej mora vedeti, za koga bo delal, torej kdo je ciljna publika. Ne morete oglaševati ali prodajati podatkov na enak način otroku ali staršu in tudi starostniku ali nosečnici. Bolj, kot vam je vaša stranka poznana, bolje bo oblikovalec lahko naredil. To je dejansko prodaja in tega se morate zavedati.

Oblikuje se seveda vse. Najprej je treba narediti za podjetje celostno podobo in logotip. Na podlagi tega se naredijo osnutki vseh predvidevanih vizualij. Na podlagi določene celostne grafične podobe se bo grafično oblikovanje nadaljevalo in tako boste imeli celostno ter konstantno podobo vaše blagovne znamke in podjetja. Tako se vas bodo ljudje navadili in vam zaupali ter vašo vizualno podobo povezovali s kakovostjo.

Tisti, ki so iz amaterskih vizualij prešli na profesionalne, so kmalu ugotovili, koliko jim to več prinaša prometa in kako hitro jih stranke prepoznajo povsod v vseh medijih. Stranka, ki se je navadila na vašo podobo, ne bo kar tako zlepa zamenjala ponudnika storitev ali produkta, ki zadovolji njeno potrebo.