Etikete predstavljajo pomemben del marketinške strategije vsakega podjetja. Vizualna identiteta, komunikacija z uporabniki in povečanje prepoznavnosti so le nekateri od razlogov, zakaj so etikete nepogrešljiv faktor pri izgradnji prepoznavne blagovne znamke.

Podjetja, specializirana za tisk etiket, pri delu uporabljajo vrhunsko novodobno tehnologijo, ki omogoča, da pri izbiri velikosti, oblike in načina apliciranja skorajda ni več omejitev. Eno izmed tovrstnih podjetij je tudi podjetje Artis Linija, ki v svoji ponudbi med drugim ponujajo tudi etikete na roli (https://artislinija.si/etikete-na-roli/). Etikete na roli so zelo priljubljena izbira v različnih panogah, saj omogočajo strojno apliciranje na želene površine, kar znatno olajša delo zaposlenih.

Kako torej uporaba etiket veča prepoznavnost blagovne znamke in vpliva na nakupno moč ter katere so glavne prednosti uporabe etiket na roli?

Zakaj so etikete bistvene za izgradnjo prepoznavne blagovne znamke

Ne glede na to, za katero panogo gre, dobršni del strategije slehernega podjetja sloni tudi na učinkovitem marketingu. Četudi je v zadnjih letih moč opaziti skokovit porast učinkovitosti digitalnega marketinga, je še vedno kombinacija s tradicionalnim tista, ki zagotavlja dolgoročen uspeh ter dosega zastavljene cilje. Eno izmed zelo priljubljenih orodij v tradicionalnem marketingu so še vedno tiskovine, ki kupce pritegnejo tako vizualno kot tudi vsebinsko.

V tem članku se bomo poglobili v etikete (na roli) in kako le-te pripomorejo k prepoznavnosti blagovne znamke. Torej, na kak način to dosegajo?

  • Ponazarjajo vizualno identiteto, saj kakovostna kreativa in oblikovanje lahko ustvarita prepoznavno podobo blagovne znamke, ki jo loči od konkurence.
  • Vzpostavljajo komunikacijo z uporabnikom, saj na etikete (na roli) lahko natisnemo koristne informacije o izdelku, navodila za uporabo, sestavine, rok trajanja in druge ključne podatke za kupce.
  • Večajo prepoznavnost, saj jih lahko apliciramo na različne površine (nakupovalna vrečka, paket s pošiljko produktov).
  • Povezujejo blagovno znamko s svojimi obstoječimi in potencialnimi kupci, saj lahko etikete uporabimo tudi kot promocijske nalepke, ki jih denimo podarimo ob nakupu. Če je kupcu etiketa dovolj atraktivna, jo bo morda nekam nalepil, s tem pa jo bo morda opazil še nekdo drug ter tako izvedel za našo blagovno znamko in produkt.

Etikete so torej lahko ključni dejavnik pri ustvarjanju prvega vtisa, ki ga ima kupec o naši blagovni znamki in tako vplivajo tudi na njegovo kupno odločitev.

Od prvega vtisa do ponovnega nakupa – kako etikete vplivajo na nakupno odločitev strank

Z atraktivno etiketo bo produkt izstopal na prodajnih policah

Ni skrivnost, da ljudje kupujemo z očmi. V poplavi mnogih produktov na trgu je dandanes že težko izstopati, zato je toliko bolj pomembno, da ima naš produkt vpadljivo in privlačno vizualno podobo (ob predpostavki, da je seveda tudi sam produkt kakovosten).

Pri izdelavi etikete (na roli so zelo uporabne predvsem, če imamo produkt, za katerega je bolj smotrna uporaba strojne etiketirne linije) je izrednega pomena, da sodelujemo s strokovnjakom za dizajn, marketinškim oddelkom in seveda podjetjem, ki je specializirano za tisk etiket.

Torej, kako se bo naša potencialna stranka odločila za nakup izdelka ter, še pomembnejše, kako jo zadržati tudi za prihodnje nakupe?

Začne se z dobro oblikovano etiketo, ki takoj pritegne pozornost stranke in ji da pozitiven prvi vtis o naši blagovni znamki:

  • Prvi vtis

Kot smo že omenili, etikete so prvi stik stranke z našim izdelkom. Z uporabo barv, logotipa, besedila in drugih elementov, ki so v skladu z vizualno identiteto naše blagovne znamke, lahko ustvarimo edinstveno etiketo, ki bo izstopala na polici med drugimi izdelki.

  • Vrednost

Etikete naj vsebujejo jasno navedene in koristne informacije o izdelku, kot so sestavine, navodila za uporabo, rok trajanja, certifikati kakovosti in drugi podatki, ki povečujejo vrednost izdelka v očeh strank. Jasno in natančno predstavljanje teh informacij na etiketi lahko pomaga strankam, da se lažje odločijo za naš izdelek, saj bodo tako bolj prepričane v njegovo kakovost.

  • Prepoznavnost

Kakovostna etiketa lahko naš izdelek naredi prepoznavnega in ga loči od konkurence. S prepoznavno blagovno znamko in privlačno etiketo tako bolj pritegnemo pozornost strank in jih spodbudimo k nakupu.

  • Zvestoba

Zvesti kupci se pogosto odločajo za isti izdelek, ker jim je znan in jim ustreza. Tako lahko naša blagovna znamka tudi preko kakovostne etikete pridobi zveste stranke, ki se bodo k nakupu našega izdelka rade vračale.

Zakaj etikete na roli?

Ko smo dodali še zadnjo piko na i dizajnu naše etikete, se moramo odločiti, v kakšni obliki želimo, da nam jih tiskarna dostavi. Želimo etikete na roli, na poli ali izrezane posamično?

Za etikete na poli se običajno odločimo, ko etikete potrebujemo v manjših serijah in za hitro ročno apliciranje. Posamično izrezane pa so idealne za primere, ko bi želeli etikete deliti svojim strankam.

Etikete na roli so zelo uporabne v različnih panogah, kot so prehrambna, farmacevtska in kozmetična industrija, logistika, trgovina na drobno in še več. Razlogi za njihovo uporabo so predvsem:

  • Enostavna uporaba (ni potrebe po ločenem ročnem odstranjevanju in nanašanju posameznih etiket)
  • Hitrost (nanašanje etikete na roli je običajno avtomatizirano, kar pomeni da lahko na izdelke v kratkem času hitro in natančno nanesemo veliko število etiket. To je še posebej pomembno v industrijski proizvodnji, kjer lahko to pomeni bistveno povečanje produktivnosti in izboljšanje procesa proizvodnje)
  • Natančnost pri nanašanju
  • Možnost tiska velikega števila etiket hkrati (etikete na roli se običajno tiskajo v velikem številu, kar omogoča nižje stroške tiska)
Etikete na roli so enostavne in hitre za apliciranje

Pomembnost etiket v marketinški strategiji torej ni zanemarljiva, zato vam svetujemo, da si pri oblikovanju res vzamete čas in temu posvetite pozornost. Seveda v proces vključite tudi strokovnjake za dizajn in tiskanje, da bo končni izdelek res takšen, kot ga pričakujete tako vi kot tudi vaša idealna stranka.